Małgorzata Lipiejko

specjalizacja: integracja sensoryczna
telefon: 605 299 242

Wykształcenie: Pedagogiczne - nauczyciel dyplomowany kształcenia zintegrowanego - specjalizacja I stopnia z nauczania początkowego certyfikowany terapeuta SI. Kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej. Studia podyplomowe z fizjoterapii. Studia podyplomowe z wychowania fizycznego.

Doświadczenie zawodowe: Wieloletni, czynny zawodowo nauczyciel kształcenia zintegrowanego. Instruktor gimnastyki korekcyjnej w grupach przedszkolnych i szkolnych. Terapeuta dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.

 

 


Kursy i szkolenia:

  • Kursy i szkolenia technik manualnej pracy z pacjentem

    • SI I-ego i II-ego stopnia
    • Kompleksowy model pracy z dziećmi z ADHD, zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi, zaburzeniami zachowania Usprawnianie skolioz w oparciu o współczesne techniki fizjoterapeutyczne cz. I, II
    • Koncepcje neurofizjologiczne w usprawnianiu dzieci z deficytem neurologicznym cz.I,II
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka diagnoza i terapia - konferencja szkoleniowo-naukowa
    • Terapia Behawioralna w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem 1-3 stopień
    • Ontogeneza motoryczna dziecka i jego rozwój odruchowy
    • Nadpobudliwość psychoruchowa a Integracja Sensoryczna
    • Logopedia a Integracja Sensoryczna
    • Praca z dzieckiem z autyzmem- konstruowanie programów terapeutycznych
    • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem cz.I - II Fundacja SINAPSIS
    • Zespół Aspergera - diagnoza, edukacja, terapia
    • Terapia Integracji Sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym
    • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem - profil psychoedukacyjny PEP-R
    • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard Instytut Neurofizjologii i Psychologii INPP Chester - England - Polska
    • Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej ujęcie interdyscyplinarne
    • Znaczenie diagnozy i terapii funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu w pracy terapeuty integracji sensorycznej
    • Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) w kontekście terapii integracji sensorycznej
    • Efektywne sposoby uczenia dzieci z autyzmem w praktyce i badaniach
Facebook
Powrót
Promocje